Det är jobbigt att gå i snön.

Efter frukosten så gjorde vi oss klara och pulsade upp till Öppna förskolan och sångstund. Men när vi kom dig så var det ingen sångstund så jag satt och pratade med andra mammor och Emilia satt på golvet och plockade med leksaker och tittade på de andra barnen. Tänkte jag ska försöka gå dit lite oftare nu när Emilia är lite större, bra för henne att få träffa andra barn.

Just nu försöker jag få Emilia att sova lite eftersom hon inte har sovit alls på hela dagen, men hon vill inte sova. Hon kommer ju inte orka vara vaken ända fram till läggdags ikväll om hon inte sover nu. Hon är en riktig liten busa. Det är svårt med hennes sovande på dagarna för hon sover ju så länge på morgonen. Men det gör inte mig något att hon sover rätt länge för jag är ju inte direkt någon morgonmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0