Det är helt galet!

Vilken vinter! Vad har hänt? Det har nog kommit närmare 3 dm snö bara i natt. Tror det ligger närmare 1 meter snö här ute nu. Jag hade nästan tröttnat på snön, men när jag tittade ut på baksidan när jag gick upp imorse så kände jag bara en lycka inom mig. Är så underbart vackert med all denna snö. Det tråkiga är ju dock att det är svårt att ta sig ut eftersom Emilia behöver ha vagnen att ligga i och den är ju helt omöjlig att köra i all denna snö.

Jag har skrivit det förr och skriver det igen, höjden av lycka nu hade varit en skidbacke och få svänga ner i denna snön. Jag längtar så efter att få åka skidor. Sist jag åkte skidor var för 5 år sedan när jag och pappa bilade ner till Serre Chevalier i Frankrike. Då var det tyvärr dåligt med snö och jag hade helt nya pjäxor som inte satt alls bra, så när vi va på dagstripp till La Grave för en dags underbar offpist åkning så hade jag så ont av pjäxorna att jag inte kunde njuta fullt ut av åkningen. Snacka om att bli snuvad på konfekten. Men några härliga åk fick jag, men jag fick bita ihop rejält för ont gjorde det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0