Den 14 februari är alla ♥ dag

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Så var den här igen, Alla hjärtans dag. En liten jippodag som många andra. Det köps kort med hjärtan och söta texter på, nallebjörnar som håller i hjärtan, blommor och hjärtformade godisar. Det skickas sms i olika former, jättefina egenskrivna är jättegulligt, men alla dessa "kedje-sms" som skickas som inte har någon som helst kärlek i sig. 

Tro nu inte att jag fullkomligt hatar denna dag för det det gör jag inte jag tycker om denna dag. MEN!!! det är lite konstigt tycker jag att det ska behövas en speciell dag för att man ska visa lite extra kärlek. Tycker det är bättre om det kommer spontant vilken dag som helst istället när det inte är så väntat. Jag blir mycket gladare om Micke kommer med en ros till mig en vanlig dag än om han åker iväg "ett ärende" en dag som denna och kommer hem med 10 rosor, 20 rosor eller 100 rosor.
Jag säger som så här:

♥MER KÄRLEK I VARDAGEN!!!♥

Love U!!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0