Caroline VS Micke

Matchen som vi alla väntat på går av stapeln kl. 21.00. Det är då det gäller, vem ska vinna kampen om fjärrkontrollen. Ska det bli Caroline som vill se på TV4 Let's dance och Solsidan eller ska segern gå till Micke som vill se på SVT, hockey Sverige - Vitryssland. Vilken rysare det kommer  att bli!
Caroline är stark och har laddat inför matchen i vaket tillstånd under hela dagen och kommer ha ett starkt övertag eftersom Let's dance börjar redan kl. 20.00, medans Micke har sovit sig i form efter en hård natt på jobbet. Det kommer bli en fight utan dess like. Jag måste säga att jag håller givetvis tummarna för mig själv...




Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag håller oxå på dig!!!

2010-02-19 @ 19:05:35
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0