Bubblig pannkaka!

Det blev ugnspannkaka till middag idag och Emilia fick specialpannkakor utan mjölk. Hon fick sitta och plocka med lite pannkaksbitar själv och hon stoppar dem i munnen så fint. Ugnspannkakan såg väldigt rolig ut efter några minuter i ugnen.



Men god blev den, MYCKET god :o)

Har fått gjort lite saker idag i alla fall. Jag var ute i kylan förut och smälte bort is från utedelen till vår värmepump. Det var mycket is på den så jag hällde nog totalt 50 liter varmvatten innan all is var borta. När jag var ute så gick Åsa förbi med hundarna så jag fick buffas lite med dem. De har två jättefina rottweiler, en tik och en hane, de är så söta. Saknar vår Cassius när jag ser deras Nero.
Sen har vi satt upp en regel som vi ska sätta fästena till barngrinden i och jag har målat den, så imorgon ska vi förhoppningsvis få upp den ena grinden.
Så har vi givetvis kollat på OS, men nu är det CSI Miami så nu får vi zappa lite mellan kanalerna för Anja ska ju åka slalom samtidigt och det vill jag inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0