Anna Anka har två sidor!

Ja, det har jag konstaterat idag. Jag brukar nämligen ha på Nyhetsmorgon på TV4 när vi gått upp och idag var just Anna Anka med och blev intervjuad och jag fick en helt annan bild av henne måste jag säga. Hon är så vinklad i media att vara en riktig bitch och bimbo, men hon är nog inte bara sån. Självklart finns de sidorna där, men till saken hör ju att vi vet ju inte vad som hänt innan det som sägs av henne i tv klipps ihop. Det är ju alltid så i reality serier att det klipps ihop och blir alldeles tokigt och inte alls så verkligt som det egentligen är.
Men nog om detta.

Idag har jag varit ute och hoppat i snön lite. På vårt förrådstak låg det nämligen en massa snö, tro det eller ej :o)
Vi tyckte det verkade som en bra idé att skotta av dennna snö innan taket på förrådet brakar ihop. Så jag paltade på mig hela vintermunderingen och pulsade ut i vår stoooooora snöhög på altanen. Först fick jag ta ner lite snö från taket så jag fick en ren yta att ta mig upp på, sen var det bara att visa vilka starka armmuskler jag har (NOT!) och från högen på altanen häva mig upp på förrådstaket. Och döm om min förvåning när jag lyckas. Micke stod inne i värmen och tittade på. Så nu är snön borta och jag fick ett träningspass, det är bra att förena nytta med nöje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0