8 månader... och 11 dagar senare har det hänt...

Det var igår det hände, efter 8 månader och 11 dagar så skedde ett genombrott. Emilia låg på skötbordet och tuggade på sin tandborste då jag passade på att känna efter i hennes mun och då kände jag nåt vasst i underkäken. Och ja, det var det jag trodde. Konstigt att det kan vara så himla stort, men jag blev alldeles till mig och ropade på Micke som kom rusande ner och undrade vad som hänt.
"HON HAR FÅTT SIN FÖRSTA TAND!!!" säger jag med ett stoooort leende på läpparna.




Kommentarer
Postat av: smaragd/ Michaela

WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO hihi sötis!!!! Stora tjejen!!!

Astons 2 e snart uppe=) Inte långt kvar och ont gör det när han biter den lille ligisten:P

2010-02-16 @ 19:23:03
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Åsa

Stora tjejen nu!!:)

2010-02-16 @ 20:05:54
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0