Hur kan de med att göra så?

Igår var jag och besiktigade Saaben. Den gick igenom, men det var på håret. Ett av dimljusen i spojlern hade gått sönder och släppt i fästet. Jag tyckte det var konstigt för det var samma sak förra året och då bytte vi det fästet på verkstan. Men när besiktningsmannen visade hur det såg ut så visade det sig att de bara satt det gamla fästet med buntband (stavning?). När jag kom hem kollade jag på kvittot från den gången vi hade inne bilen och vi har betalat för ett nytt sånt fäste, men uppenbarligen inte fått något nytt. För jag tror inte biltrollet varit framme och sat buntband på fästet när bilen stått parkerad. Ska ringa verkstan och fråga hur de tänkte. Riktigt irriterad blir jag på sånt lurendrejeri.

Nu är äntligen åkpåsen till sulkyn klar, blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men det ärs vårt när man inte har något mönster att gå efter. Men den kommer funka helt klart. Så här blev den...



Är ingen baksida på den så jag ska se om tyget räcker till en baksida så vi kan knyta fast den och ha den i pulkan också.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad duktig du är på att sy!!!Jättefin!

2010-12-18 @ 07:15:14
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0