Dan före julafton!

Det blir inte alltid som man tänkt sig och det stämmer verkligen med denna julen. Jag har mått väldigt dåligt de senaste dagarna och igår ringde jag runt för att försöka få lite akut hjälp och jag fick komma till psykiatriska akuten och träffa en läkare. Berättade om allt hur jag mår och jag fick medicin som jag nu hoppas ska hjälpa. Tack underbara Michaela för samtalet i onsdags kväll och för att du gav mig kraft att ringa och tack underbara Åsa för att du följde med mig igår, ni är guld värda. Puss på er båda.

Idag på förmiddagen åkte vi ut på granjakt men det var slut överallt. Det fick till slut bli en plastgran, bättre plast än ingen alls. Ville så gärna ha en gran för att få lite julkänsla här hemma. När vi sen tog fram belysningen hemma så fungerade inte den, vi bytte lampa men den gick också sönder. Micke gick till ICA och skulle köpa lampor att ha i reserv men då hade de belysningar där för 129:- så han köpte en ny. Satte upp den i granen, funkar inte den heller!!! :o( Jag gick upp och bytte den och den fungerade så nu har jag äntligen klätt granen. Micke nattar Emilia och sen ska vi försöka sitta ner och koppla av lite. Jag hade ju tänkt göra julgodis och så, men det blev inget med det i år. Känns tråkigt, men jag får släppa det. Kommer ju mer jular. Vi har en del paket som ska slås in och det ska jag göra nu, bara jag orkar. Får sånna sammandragningar hela tiden när jag gör något. Men jag får väl ta några paket i taget.

Och imorgon är det julafton och jag hoppas att det kommer gå bra imorgon och att jag kommer kunna må rätt så bra. Men det blir som det blir.

GOD JUL!!!

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

PUSS till dig!!!!! =)

2010-12-24 @ 19:58:28
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0