Börjar kännas i kroppen...

Nu är det inte bara tårarna som rinner när jag får ångest, nu börjar det sätta sina spår kroppsligt också mer och mer. Förut har jag bara känt andnöd och så när det blivit akut, men nu känner jag det mer och mer hela tiden. En obehagskänsla i kroppen som ligger där och gror. Mår illa och har ingen matlust, det är ju inte så bra med en liten bebis i magen som behöver näring.

Idag ramlade Emilia ner från en stol och slog i bakhuvudet. Andra gången nu på några dagar detta händer. Låter ju som om huvudet spricker när hon slår i och sen blir hon superledsen.

Idag är förövrigt ingen bra dag. Gråter och mår jättedåligt. Ska på KBT-samtal idag och hoppas det hjälper.


Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Du vännen.. Försök sluta ge dig själv mer o tämnka på o få mer att få dåligt samvete för. Bebisen tar det dem behöver. SÅ det behöver du inte oroa dig för. MEN för din egen skull, se till att äta, oavsett om du är sugen eller inte . ÄT. För du orkar inte ta itu med dig själv, om du inte äter. Ävenom du inte tar itu med dig själv nu, jag menar mer ORKA att ha det såhär. ÄT !!! Du kommer må lite bättre! Du mår inte bättre av att strunta i att äta.. kram

2010-12-15 @ 15:09:48
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0