Är bollen i rullning?

Nyss hemkommen från KBT-samtal. Blev mest prat om hur jag har mått de senaste dagarna och att det bara blir värre och värre. Min terapeut är rätt övertygad om att mycket, väldigt mycket har med graviditeten att göra och att jag måste få akut hjälp nu av människor som är proffs på just föräldraskap och graviditet. Han ska i alla fall nu ringa till min barnmorska och berätta läget för henne och se vilka trådar hon kan dra i. För jag måste få hjälp nu för att orka. Så förhoppningsvis är har bollen börjat rulla nu.

Känns i alla fall för stunden lättare efter att ha pratat med min terapeut. Får vi se hur det känns imorgon. Mycket tankar som snurrar, men nu kanske jag kan få rätt hjälp. För så här har jag nog aldrig mått tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0