Pappersbröllop

Idag firar jag och min älskade man 2-årig bröllopsdag, det vill säga pappersbröllop. Vet inte än vad vi ska hitta på, kanske går ut och äter sen eller så firar vi till helgen istället. Vi får se.

Har inte sovit så bra inatt och var jättetrött när jag vaknade. Emilia vaknade vid 7-tiden och jag hämtade in henne till mig och hon hade energiutbrott och hoppade och kastede sig för fullt i sängen. Sen har vi varit ute en liten sväng på förmiddagen och tränat på att gå, hon är så duktig lilla fröken. Linus och Åsa kom ut en stund och pratade lite också.

Nu ska jag hoppa ner och ta en dusch och sen ska jag åka iväg till KSS och Antenatal för introduktion av sprutorna som jag ska ta även denna graviditet för att inte få blodproppar. Känner mig lite orolig för jag har haft rätt ont i magen i helgen och imorse så högg det i magen på nåt mystiskt sätt. Ska höra med dem därborta om det kan vara något konstigt.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

GRATTIS =)

2010-08-24 @ 22:07:29
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0