Ny dag och värdelös "Blender"

Sovit så gott inatt och var för första gången på länge utvilad när jag vaknade imorse, men nu är jag ju trött igen men det vet jag ju beror på knodden i magen :o)
Till frukost idag blev jag sugen på Smoothie så jag plockade fram allt som behövdes och satte igång. Jag har köpt sånna frysta frukter som är till detta ändamål och la i dem i Blendern och hällde på vätska och satte igång. Knivarna snurrar men det händer inte så mycket mer. Denna Blender ska kunna krossa is, förstår inte hur dock när den inte ens klarar att mixa ihop lite frusen frukt och mjölk. Ska testa med färska frukter nästa gång och hoppas det går bättre.

Nu ska jag ner och göra mig iordning för 14.45 ska jag vara på MVC. Sen ska jag åka och handla lite mat för veckan, måste kolla vad som ska handlas också.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0