Gått låååångt idag!

5.07 vaknade jag imorse av en gråtande liten fröken. Hon fick följa med mig till vår säng och där låg hon bredvid mig men skulle inte sova. Men vi låg och bara myste :o)
På förmiddagen gick vi ut och tog med oss gå-vagnen och gick lite här i området. Hon går jättelångt nu och är så duktig. Så stannar hon och pekar och vinkar emellanåt.
Efter lunchen så somnade hon utan gråt men vaknade gråtande efter 2 timmar. När Micke vaknat så kte jag iväg till MAXI och skulle handla. Upptäcker där att jag har glömt ICA-kortet hemma så jag köpte en liter mjölk och åkte hem igen, gör ett nytt försök imorgon.

Nu sitter jag här och försöker stänga av min hörsel. Micke har lagt Emilia och hon bara gråter, blir så frustrerad. Säkert inget konstigt att hon är så här, men jag känner att jag gör något fel. Har så svårt för att höra henne gråta. Gör ont i hela mig, kan inte förklara hur det känns. Jag är inte normal...

Ska fixa lite mat nu, återkommer senare eller imorgon.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hampus hade gått förbi er idag då hade han hört att lillan va ledsen:(

Du gör inget fel!Om du gör något fel så måste jag vara världens sämsta mamma med tanke på hur Linus är:)

Kramar!!

2010-08-31 @ 23:14:21
URL: http://eklund84.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Det är så jobbigt när de gråter. Känns verkligen i hela kroppen och en helt normal känsla tror jag. Ha en fin första septemberdag.

2010-09-01 @ 13:37:08
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0