Valborg!

Var så trött imorse när jag vaknade, men nu är jag piggare. Det är Valborg idag och min storebror har födelsedag idag :o) GRATTIS!!!

Emilia sover och Micke sover. Igår kväll ville Emilia inte somna, hon bara grät och grät. Hon sov bara en gång igår på dagen så hann hon att bli för trött innan hon kom isäng igår kväll och då blir det jobbigt. Micke han skulle på bio med sin bror så jag fick ta lillan. Men till slut så somnade hon gott och sov som vanligt hela natten. Vi brukar göra så att vi sitter i hennes rum om hon är ledsen och om det inte hjälper så får hon sitta i vårt knä tills hon lugnat sig, då brukar hon somna när vi lägger ner henne i sängen igen.

Ikväll ska vi till några vänner och fira Valborg, blir lite grillat och det ska bli gott. Det var jättelänge sen vi träffade dem så vi lär ha massor att prata om. Blir bra att lära Emilia att kunna somna borta också, det går ju inte att låsa sig för att hon ska sova klockan 19.00. Även om vi vill hålla på hennes rutiner så mycket det går. Så jag hoppas det kommer fungera bra ikväll. Vi tar helt enkelt med pyjamas och välling så får hon soma i vagnen när hon är trött. Så får vi bädda om henne i en varm filt när vi går hem och sen lyfta över henne till sängen när vi kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0