Torsdag och en sväng på stan.

Mötte Louise nere på stan vid 11 idag och vi gick ner till Hem & Hobby och jag köpte lite vliselin till mitt syprojekt. Kollade på lite textilband också men jag köpte inga, de är ju svindyra så jag ska sy egna band i stället. Men nu har jag i alla fall vliselin så det räcker till både vimplar och lampan. Sen gick vi till KappAhl och kollade om Vintage collection hade kommit in men det hade den inte, den kommer imorgon. Jag bjöd Louise på lunch på Gräddhyllan eftersom hon fyllde år förra månaden. Sen åkte vi hem så Emilia fick sova.

Sen har jag busat med Emilia, ätit mat, sytt lite, pratat i telefon och kollat på TV och nu ska jag gå och sova, trött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0