Snart sova i min goa säng...

... men måste ju rapportera om dagen här först. Idag vaknade Emilia vid 7.30 så då gick vi upp men frukosten åt vi inte förän vid 9 ändå, vi passade på att busa och mysa lite innan. Sen pysslade jag lite medan Emilia stal linjal, penna och tygbitar för mig :o)
Efter sovstund och lunch så gick vi till Åsa och Linus. Vi pratade och fikade och barnen delade leksaker. Fast Linus tog de mesta sakerna från Emilia, vilken busunge. Han visade sina kunskaper i gång och han är sååååå duktig. Stor kille nu Linus och han är såååå charmig. Det var lika trevligt som alltid att träffa dem båda.

Ikväll har vi ätit mat, jag har pysslat och Micke var och la i sommardäcken i bilen, ska iväg och skifta däck imorgon. De har ju helt plötsligt bestämt att man inte får köra med dubbdäck längre än till den 15 april nu, idioter!!!

Nej nu ska jag ta och sova, jag blir trött av att pyssla, men fint blir det.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja han är allt litee busig:) Alltid kul att träffa er oxå!!Kram

2010-04-14 @ 13:26:18
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0