Snart klart!

I köket alltså. Vi har fått jättemycket gjort idag. Sågat hål i bänkskivan ovanför ungnarna och satt i galler, mätt täcksidorna och sågat till dem och skruvat fast dem, sågat till och monterat fästen på två fronter som ska vara ovanför ugnarna sen kom vi inte längre för vi behöver lite grejer för att få klart. Vad lite det verkade nu när jag skrev ner det :o( det kändes som massa grejer och vi höll på hela eftermiddagen med avbrott för mat såklart.
Det är rätt komiskt när vi grejar jag och Micke, vi blir ALLTID sura på varandra, det slår aldrig fel. Sen efteråt så skrattar vi åt det och allt är bra. Men det är ALLTID något som vi blir oense om, lite kul det där faktiskt.

Emilia är verkligen inne i en period där inte så mycket funkar som det ska. Ikväll ville hon inte somna. Vi brukar lägga henne strax efter 19 då vi läser saga och hon får välling innan vi bäddar ner henne. Men ikväll så var hon verkligen inte trött. Jag la inte ens ner henne i sängen utan hon fick vara upp med oss en stund till. Ingen idé att lägga henne när hon inte är trött liksom. Men nu tror jag att hon äntligen har lyckats somna, lilla stumpan.

Micke har i alla fall somnat, på soffan, hur rolig är han då? Så jag gick hit och satte mig eftersom det inte är något att ha på tv.

Hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Linus är likadan på kvällarna...Kram

2010-04-25 @ 08:22:17
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0