Skurtrasa och rotborste :o)

Jag har letat efter en rotborste med skaft för att ha när vi tvättar golven. Har alltid använt Vileda kvickmopp eller vad den heter men det blir ju inte rent. Men rotborste MED skaft verkar vara svårt att få tag på så idag har jag legat på knä och skurat golven med rotborste och skurtrasa. Och nu ska nog golven vara rena i alla fall.
Lär nog ha ont lite var stans i kroppen imorgon.

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag, tog ju rätt lång tid att skura golven och sen har jag busat med Emilia och vi har precis ätit middag. Emilia ville inte äta så mycket, hon har fullt upp att göra annat som att vinka, skratta och jollra och se sig omkring.

Snart kommer Micke's mamma och pappa hit och hälsar på. Blir väl lite kaffe och bullar, alltid gott.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

ö& b tror jag har gullet.. puss

2010-04-22 @ 07:34:56
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0