Pyssel, pyssel, pyssel...

...är vad min dag har fyllts med. Jag har fått blodad tand på pyssel till Emilia's rum och jag lovar att jag ska lägga ut bilder på det jag gör, men jag har inte tid att ta kort på sakerna än eftersom jag måste tillverka dem :o)

Igår kväll kollade vi på en superläskig skräckfilm. Jag tyckte att "SAW" filmerna var läskiga men den vi såg igår slog ALLA rekord. "The collector" heter den. Jag satt som på nålar hela filmen och kramade soffkuddar och annat som kom i min väg extremt hårt. Så vill du uppleva riktig skräckfilm så ska du absolut titta på den. Är du äckelmagad och har dåligt hjärta, TITTA INTE!!!
I kväll blev det komedi istället, "50 first dates" och den var inte fullt så läskig. Jag fick mig många härliga skratt.

Micke är iväg och jobbar, han ska gå natt nu några veckor. Det är inte så roligt när han går natt eftersom han blir ännu tröttare än vanligt. Men det är ju bara några veckor emellanåt så det får väl gå. Emilia sover just nu gott med fötterna i huvudändan som vanligt och jag ska gå och lägga mig med huvudet i huvudändan och sova.

GRATTIS vill jag också säga till min underbara vän Michaela som idag fyller 30 år. Hoppas du haft en underbar födelsedag. Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Åsa

The Collector är ju skit bra!!:)

Miss u<3

2010-04-12 @ 00:56:47
URL: http://eklund84.blogg.se/
Postat av: Michaela/ smaragd

GULLIG du är <3 <3 tack



kraaam

2010-04-12 @ 18:16:10
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0