Promenad i vårsolen och första gungfärden!

Idag har vi tagit det rätt lugnt. Jag har sytt en hel del och är nu klar med två vimpelband och påbörjade en namnskylt som ska sitta på Emilia's dörr. Sen har jag lite mer projekt på gång. Så himla kul att sy när man väl får fram symaskinen och sätter fart.

På eftermiddagen idag så tog vi oss en liten promenad i vårsolen. Vi stannade till på en lekplats och Emilia gungade för första gången i sitt liv. Och hon tyckte det var jätteroligt och hon gjorde glädjetkut och skrattade. En liten hälsning från Emilia till Aston (om du eller din mamma läser detta), hon vill gärna visa hur duktig hon är på att gunga någon dag :o)
Givetvis både filmade vi och tog kort. Här kommer bildbevis: (Tittar man riktigt noga så ser man de små tänderna också)


Ikväll har vi ätit varma mackor och kollat på Tallang 2010 och Solsidan. Det var säsongsavslutning på Solsidan idag och vi skrattade så vi vek oss både två- och tredubbelt. Den serien är sååååå klockren, det bästa jag sett i humorväg på evigheters evigheter. Längtar till de nya avsnitten kommer, men det dröjer nog ett tag. De skriver ju manuset fortfarande om jag förstått rätt. Nu sitter jag här vid datorn med ett glas rött vin *mums* och Micke kollar på någon film och Emilia sover gott. Jag ska snart sova jag med för jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Malin

Supersöt! Vilka goa skor:)

2010-04-11 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0