Jakten på högtryckstvätten...

Igår var vi på jakt efter just en högtryckstvätt, bra att ha så vi kan tvätta av altanen, ute möblerna och sist men inte minst bilarna som är så smutsiga så jag finner inte ord. Vi åkte i alla fall till Cheapy för de hade ett erbjudande på en Nilfisk Alto men den var ju såklart slutsåld så vi åkte vidare. Vi kollade Coop Forum Bygg och de hade Kärcher och det var ett par modeller som verkade bra som vi ska forska lite om.
Inne på Coop så fick Emilia prova ett nytt transportsätt, visst är hon söt! Behöver jag säga att alla vi mötte fick ett leende på läpparna...

Emilia sitter i kundkorgen på Coop Forum den 17 april 2010

Idag så händer inte så mycket. Emilia är förkyld, hon hostar en del och näsan rinner. Jag börjar få ont i min hals igen så jag befarar en omgång till på mig med rejäl förkylning.
Vi ska i alla fall hålla oss hemma idag och fixa lite.

I'll be back...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0