Helt färdig!

Jag är helt färdig idag, så seg och ont i kroppen av denna envetna förkylning. men jag måste verkligen iväg ikväll på den där informationen. Fattar inte hur jag ska orka sitta där i tre timmar och konsentrera mig och förstå nåt med en hjärna och kropp som är fullkomligt slut. Men det får väl gå på något sätt.

Annars gör jag inte så mycket idag. Har busat med Emilia och hon har idag för första gången ställt sig upp mot sin leksakslåda. Inte så stabilt men hon stod upp :o)

Ska nog lägga mig och vila lite nu när Emilia sover så jag orkar med ikväll. Måste fixa någon mat innan jag ska iväg sen också.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

DUKTIGT E!! Snart är du ett år också, stora tjejen!

2010-04-20 @ 09:26:32
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0