Förkylningen är här för att stanna...

Det verkar inte bättre än att det är så för min del. Under dagen har jag blivit sämre, jättetät i näsan och ont i halsen *morr*.
Annars har vi inte gjort så mycket idag. Jag har plockat fram alla papper på företaget och ska ta tag i det imorgon, ska på informationsträff på Skatteverket imorgon kväll om hur man deklarerar företag. Hoppas verkligen inte jag blir sjukare imorgon bara. Vi har flyttat ut vår gamla tv ur Emilia's rum och ställt i ordning hennes bord och stolar vi köpte på IKEA och ställt in lådorna i hyllan. Sen har vi lagat mat och kollat på film. Nu ska jag snart ner och borsta tänderna och gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0