...

Idag har jag gjort färdigt lampskärmen till Emilia's rum, den blev superfin. Annars har jag inte gjort så mycket idag, var iväg och bytte däck på Clion förut så nu är det sommar däck på båda bilarna. Stekte pannkakor förut som vi åt till middag, Emilia älskar pannkakor. Men hon älskar ju all mat vår lilla tjej. Till lunch idag åt vi Vedums köttkorv med potatis, lingon och brocolli, det älskar hon det med.

Nu ligger Emilia och sover, hon var riktigt trött och somnade under tiden hon åt välling i Micke's knä. Hon ville inte sova på eftermiddagen idag och då förstår jag att hon är trött. Innan hon la sig var det baddax, hon brukar få bada i tvätthon i tvättstugan, himla smidigt. Behöver jag säga att hon älskar att bada?!

Glad tjej i badet!

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

sötisfröken!!! Du o Aston kan bada på er tomt i sommar!

2010-04-16 @ 20:00:40
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0