Det går upp och nu går det ner...

Är nere i en svacka just nu. Det är ju så det är och det kommer väl gå över, men det är jobbigt när jag är mitt upp i det. Känner mig tung i kroppen och har brist på energi, känns nästan som om jag håller på att bli riktigt sjuk. Men jag ska inte gå närmare in på det.

Idag har jag och Emilia tagit det lugnt. Hon har sovit ganska långa stunder idag och nu sitter hon och Micke och leker på golvet. Underbart att se på dem mina älsklingar. Jag lagade vårrullar till lunch idag, det var första gången och blev väl inte så lyckat, men det smakade gott i alla fall. Ikväll ska vi kolla på tv och äta varma mackor.

Emilia är inne i en period nu när mat inte är så intressant och idag har hon ätit jättedåligt. Snart ska hon äta lite middag, får se om hon äter mer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0