Dags att handla igen...

Idag ska jag åka och handla mat. Inte så sugen eftersom jag inte känner mig så kry, men det behöver göras. Ska först hoppas på att Emilia vill somna, hon sitter just nu i sin säng och "pratar". Hon brukar göra det ibland en stund innan hon somnar. Jag ska planera vad som ska handlas och sen ska vi äta lunch innan vi åker iväg. Får se vad jag ska hitta på för lunch idag, alltid lika svårt tycker jag.

Emilia har nog börjat drömma nu på nätterna. För några nätter i rad nu har jag vaknat av att hon skriker i sömnen. Men bara en gång och sen är det inget mer. Så det måste vara drömmar.

Jag har nog sträckt en muskel i halsen också tror jag. Det ömmar som sjutton på höger sida halsen bakom örat och ner mot axeln. Känns helskumt. Men det går väl över så småningom.

Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och planera veckans mat.

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Håll dig varm om halsen o försök massera med cirkulerande rörelser med en frottehandduk för att a ruljans på blodcirkulationen



Aston drömmer också på nätterna...



puss

2010-04-21 @ 08:03:17
URL: http://astonrocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0