Britax Multi Tech

Micke kom hem imorse och hade pratat med sin mamma på jobbet och hon hade sett i SLA (dagstidningen här i Skövde) att Babyproffsen hade bilbarnstolsdag idag. Så efter frukost så åkte jag och Emilia dit och tittade på den stolen som de hade kampanj på. När jag kom in u butiken så stod en ung tjej (runt 20 år) i kassan så jag tog ett litet varv i väntan på en av tjejerna som jobbar där som jag vet kan en hel del. Visste ju inte om hon jobbade, men till slut så kom hon ut från lagret. Då bad jag henne om hjälp och hon skulle bara fixa färdigt en sak sa hon. "Bra!" tänkte jag. Men i samma ögonblick så ber hon den yngre tjejen att börja hjälpa mig. "NEJ!!!" tänkte jag. Vi gick bort mot stolarna och jag sa att jag var intresserad ev den Britax de hade på kampanj. "Ja, här är den." sa hon och sen blev hon tyst!!! Som tur var så var det en säljare från Britax där så jag fick superbra information om stolen och Emilia fick provsitta. Säljaren vill ha kvar Emilia som "provbarn" för hon bara satt i stolen helt nöjd och log lite smått, sötfröken! Så efter den genomgången så blev det en Britax Multi Tech inköpt för 2795:-, ordinarie pris var 3495:- och nu har vi en stol som Emilia kommer kunna ha lääääänge. Men vi ska vänta att montera in den i bilen då hon kan ha babyskyddet ett tag till, hon är ju inte så lång vår lilla tjej, så hon får växa lite till innan vi byter över.


Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

Var inne till BP idag.. gick därifrån. som vanligt.... FÖRBANNAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



bra med ny stol! Aston har redan en ny=) stora killen

2010-04-29 @ 17:51:04
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Marie

Det är en likadan stol som vi har köpt till Alvin fungerar bra för oss. Hoppas ni också blir nöjda med den.

2010-05-03 @ 10:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0