Anfallslöst hittills :o)

Hade lite ont igen igår kväll, men det gav sig och var borta imorse igen. Så jag hoppas att det var något tillfälligt som inte vill komma tillbaka.

Idag har vi monterat ihop hyllan till Emilia's rum, det blev superbra. Nu ska bara resten fixas där inne också och det är ju lättare sagt än gjort. Sen har jag plockat lite och försöker få någon ordning i allt kaos, men jag tycker det är svårt att få någon ordning. Flyttar bara saker från ena stället till det andra och kommer på efterhand att det och det behöver köpas för att det ska bli ordning där och det och det behöver köpas för att det ska bli ordning där. Till slut är det så mycket saker som skulle behöva köpas så jag lägger ner alla tankar på att få ordning för det skulle få oss i personlig konkurs att köpa alla dessa saker. Så är jag tillbaka på ruta ett igen.

Just nu försöker Micke få Emilia att sova och det verkar inte gå så bra. Hon bara gråter och det har varit så här några dagar nu att hon har svårt att somna både på dagen och på kvällen. Hon är väl inne i nån sån period och det går väl snart över, hoppas jag.

Ikväll blir det "Talang 2010" och "Solsidan" och till mat blir det varma mackor, det äter vi ofta på fredagarna, det är så gott och enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0