1177 misstänkt anfall!

Lite piggare idag och har dammsugit och lagat köttfärssås. Jag har börjat skriva en lista med saker som vi ska göra här hemma och saker som behöver inhandlas, blev rätt långa listor som vi får bocka av efter hand.

Emilia var superslemmig i halsen imorse men blev bättre efter frukost. Jag har inte hostat alls mycket idag och det är skönt. Hoppas det håller i sig. MEN är det inte det ena så är det det andra. Efter att vi ätit middag hade vi tänkt montera ihop hyllan till Emilia's rum. Men en kort stund efter vi ätit klart så fick jsg superont i magen, fast mer upp emot revbenen och bakåt ryggen. Tog en samarin och gick och lade mig lite, det gjorde så ont att jag grät jättemycket. Ringde 1177 och förklarade hur jag kände och hon sa att jag skulle åka in till akuten eftersom det förmodligen var något med gallan, gallstensanfall! Men som alltid när man lagt på luren och börjar förbereda sig att åka in så blir det bättre så jag ringde tillbaka och sa att jag avvaktar lite, men hon sa att kommer det tillbaka så kan jag åka in direkt utan att ringa. Så nu sitter jag här med smärta som är uthärdlig (heter det så?) Så får vi se om det avtar helt eller kommer tillbaka med besked.
Det var min dag, hur har din varit? Bättre hoppas jag :o)

Kommentarer
Postat av: Michaela/ smaragd

MEN DÅ.Hoppas det avtar!!!!



Jorden tyckte Aston smakade torrt bara, skönt det :P hehe



kram glad påsk

2010-04-01 @ 19:35:11
URL: http://astonrocker.blogg.se/
Postat av: Marie

hade liknande smärtor i samband med mina gallstens anfall. bara att hålla tummarna för att du bara hade den stenen (om det nu var det). Det är ju inget farligt så länge ingen sten sätter sig i gången. Men jag kan lugna dig med att de är väldigt duktiga på kss, men håller självklart tummarna för att du slipper fler anfall. Ta hand om dig

2010-04-05 @ 21:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0