Varför tillverkas bänkskivor som inte tål någonting? (2009-11-12)

Ja det undrar jag. Vi köpte en bänkskiva från Marbodal för vi hittade ingen på IKEA som var rätt i färg. Den bänkskivan vi köpte var rätt dyr och vi trodde givetvis att det var bra kvalité, men det visar sig att det inte är. Det har blivit lite repor i bänlskivan och vi har inte ens haft den i 6 månader. Vi har en låda i zink som vi har potatis i och idag när jag skulle skala potatis så ställde jag denna låda på bänken. När jag sedan ställde undan den så såg jag att det blivit repor!!! {#}

Visst ska väl en bänkskiva i ett kök tåla lite mer än så?! Visst att man inte ska stå och hacka grönsaker på den, men nog ska man kunna ha en låda stående på och den ska även kunna flyttas på bänken UTAN att det bli märken. Är ju liksom inte så lätt att byta bänkskivan heller eftersom kaklet gå ner emot den.

 

Nu blir det snart tv, har ju fastnat i "Mammas pojkar", så sjukt kul att kolla på när de gör bort sig och sen är det "Criminal Minds".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0