Vad underbart! (2009-10-20)

Det är så underbart att jag börjar få energi igen. Idag åkte jag och Emilia iväg innan lunch och handlade mat för den kommande veckan. Köpte 20 liter läsk!!! Det är väl inte så nyttigt tänker ni, men det var kanonbra pris på ICA, 10 stycken 2 liters Coca Cola, Fanta eller Sprite för 100 kronor plus pant. Så nu behöver vi inte köpa läsk på ett tag framöver. Köpte en fin ljung och satte utanför ytterdörren, måste ju göra lite höstfint.

Tvättat har jag gjort med men inte hängt upp tvätten än, ska göra det snart. Snart kommer Micke hem från jobbet och då ska vi laga lite mat och sen ska jag plocka lite här hemma. Började rensa lite i garderoben igå och ska fortsätta idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så skönt att du mår bättre Vi får träffas någon dag!!Kram

2009-11-20 @ 12:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0