Uppdrag smakportion utfört! (2009-10-12)

Japp, då va det gjort. Den 11 oktober fick Emilia sin första smakis {#} Det var ju mer som hamndae utanför munnen än i munnen, men lite fick hon allt i sig. Hon fick lite kväljningar till slut, men på det stora hela så vart det ett lyckat första försök.

Annars så fick vi röjt lite här hemma igår. Så nu är det lite mer ordning på saker och ting. Idag var Micke iväg till tippen med ett lass skräp. Skönt att bli av med det.

I övrigt så är jag sjukligt trött, det kan inte vara normalt att vara så här trött. Jag är aldrig utvilad på morgonen oavsett om jag sover 6, 8 eller 12 timmar. Och på dagarna har jag noll energi och noll lust till att göra saker. Känner mig hemsk som inte ens hör av mig till mina vänner, men jag orkar verkligen inte. Och idag har Emilia en gnällig dag och det gör ju inte saken lättare att orka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I know that feeling<3<3

2009-11-20 @ 12:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0