Uppdatering! (2009-10-07)

Det var ett tag sen jag bloggade nu. Ska uppdatera vad vi pysslat med.

I fredags packade vi in oss i bilen och styrde färden till Lerum och min pappa och hans sambo Karin. Där åt vi gott och gick och la oss rätt tidigt. Emilia sov i sin nya resesäng och det gick kanonbra. Jag däremot hade svårt att somna. I lördags gjorde vi en utflykt till Kungsmässan i Kungsbacka och var och åt thaimat på en restaurang i Onsala innan vi åkte tillbaka till Lerum där vi bänkade oss vid tv:n med lite plockmat och kollade på "Här är ditt liv!" och sen satt vi och pratade om allt möjligt. Söndagen började med god frukost och på eftermiddagen kom Emelie (min plastsyster och även Emilias fadder) och sen även min bror och hans familj och vi firade min pappas födelsedag lite i förskott.

 

Igår var vi i Skara och hämtade Cassius urna så nu står den på byrån i vardagsrummet, känns skönt att "ha honom hemma igen". Sen var det en kille här och gick igenom barnförsäkringar, så nu är Emilia riktigt försäkrad äntligen.

 

Idag var vi uppe tidigt och gick till Öppna förskolan för föräldraträff med BVC. Vi pratade mat, så nästa vecka ska vi nog börja med lite gröt till lilla fröken, ska bli spännande. Väl hemma igen fixade vi lite lunch och sen tog vi det lite lugnt innan de kom hit och fixade det sista med kaklet i köket, nu ska det bara oljas imorgon och sen kan vi sätta upp fläkten och lampor. Sen åkte vi till Michael's mormor och morfar och åt en supergod middag.

 

Nu är vi hemma igen och ska slappa framför tv:n, blir nog en Wallander film tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0