Söndagar är tråkiga!!

Söndagar är sååå himla tråkiga, framför allt när Micke jobbar natt för då sover han så länge. Så idag har jag knappt gjort något alls. I och för sig har jag inte mått så himla bra heller, har ont i sidan av ryggen och varit seg och lite smått illamående, men det är bättre nu.

Mickes mamma, pappa och syster med dotter var här en sväng förut, men jag var inte så social idag kände jag. Satt mest och pratade med Emilia jag. Så kan det vara ibland. Vissa dagar känner jag helt enkelt inte för att prata med människor.

Vi lagade jättegod mat förut. Chilikyckling med ingefära, det var såååå himla gott och sen kollade vi på "Twilight", en annorlunda vampyrfilm, den var rätt OK. Nu ska jag gå och lägga mig och sova.

Ses imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0