Söndag (2009-10-25)

Igår hade jag fullt upp. Först var jag och Emilia iväg på "tjejlördag". Det var BH-visning, massage och kläder. Jag ville så gärna köpt en BH men det är ju ingen idé när jag fortfarande ammar, nu är det ju Dolly Parton bröst på morgonen och något helt annat på kvällen *hihi*. Sen åkte jag hem och hämtade Micke och vi åkte till Elins Esplanad och fikade och shoppade lite. Vi köpte en jättefin haklapp till Emilia och en rosa halsduk och sen köpte vi fika tills idag för idag blir det kalas. Micke fyller år imorgon.

Hemma igen så lagade vi mat, köttfärsgryta blev det *mums* och så gjorde vi två stycken cheescake till idag. Sen kollade vi på film, "YES man". Oh vi skrattade som hejsan, den var riktigt rolig.

Idag ska vi som sagt ha kalas men först ska vi städa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0