Solsken! (2009-10-15)

Idag har jag en bra dag. Kom upp i hyffsad tid och åt frukost, plockade in lite tvätt och sen blev det en promenad i det fina vädret med hela familjen, härligt. Micke var och lämnade in Saaben på service på morgonen så jag ska promenera och hämta den innan kl. 17. De fick byta bakvagnsbussningar på bilen också för de var helt slut. Trist att lägga pengar på sånt, men vad gör man?

 

Lagat en rejäl laddning med grönsakssoppa som jag ska äta av senare *mums* Tänk om jag kunde ha sånna här dagar oftare, vad skönt det skulle vara.

Nu sitter vår underbara dotter i mitt knä och är söt. Hon äter bättre och bättre nu för var dag så jag är en stolt mor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0