Skulle det vara humor? Pinsamt enligt mig!!! (2009-11-03)

Igår var det premiär för det nya humorprogrammet "Silent Library" som i Japan är "hetare än termoskaffe". Humor?? ursäkta men jag kallar inte det för humor, PINSAMT är ordet. Eller håller jag på att bli gammal?? Vi skrattade inte en enda gång varken jag eller Micke. Det är trist hur lågt humorn har sjunkit.

Nog om det, idag har jag och Emilia bara myst. Gick inte upp förän kl. 10.30 och satte oss i soffan, jag bestämde mat för den kommande veckan och Emilia låg och jollrade och "smackade" bredvid mig. Hon är så rolig, hon "smackar" som hejsan mer eller mindre jämt. Det är tydligen roligt att göra det.

Vid kl. 15.00 gick jag ner och lade Emilia i sängen hos Micke och jag åkte till Maxi och handlade. Det är sååå trist att handla och det är vansinnigt dyrt. Skulle köpa duschcréme till Micke men de hade inte kvar den doften han brukar ha så jag började leta efter någon annan som luktade gott. Jag luktade på ALLA sorter, men det var inte någon som luktade gott. Fattar inte varför de inte bara kan ha duschcréme som luktar manligt fräscht!

Väl hemma igen blev det lite kaffe och slappande framför tv:n. Ikväll händer det inte mycket, ska fixa lite kvällsmat nu och sen blir det lugnt framför tv:n. Har funderat på hur mycket tid vi tillbringar framför denna tekniska pryl och det är på tok för mycket, borde kunna göra något vettigare, men det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0