Så trött på att vara så energilös!

Känner mig så uppgiven, orkar ingenting och jag vet ju att jag inte blir piggare av att bara sitta inne och inte göra någonting, ändå gör jag det. Så försöker jag tänka positivt och det går bra en stund, sen är jag tillbaka i samma spår igen det vill säga oro, nedstämdhet och så vidare.
Jag oroar mig för framtiden, för nutiden och det som varit och det är väl därför jag är så trött i kroppen för hjärnan skiljer ju inte på tanke och handling, den blir trött oavsett.
Ska till min "överlevnadscoach" idag, orkar egentligen inte åka dit, men det är ju dagar som denna jag behöver det som mest. Jag är så trött på att må så här, men det är ju mer sällan nu. Men bättre än så här kommer det väl inte bli utan att jag hjälper mig själv. Medicinerna bör ju ha börjat verka nu och jag vet ju hur jag ska stoppa de negativa tankarna. Synd att man inte kunde gå in i hjärnan och skruva åt nån skruv så det blev bra igen.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Kramar om massa hårt

2009-11-25 @ 19:15:45
URL: http://eklund84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0