Operation "vinterdäck på" 295 kr

Japp, då var det dax för detta årliga ont, vinterdäck. Jag drar alltid på det in i det sista, men i år är jag faktiskt tidigare än på länge. Brukar alltid bryta mot lagen ett par dagar innan vinterdäcken kommer på, men inte i år. Jag har blivit ansvarsfull sen jag blev förälder *asg* Ska i alla fall bort till Skövde Bilringar och få vinterdäcken på bilen idag.

Händer annars idag då? Vet inte riktigt än, promenad sen tror jag i alla fall. Ska nog plocka lite här hemma idag med, pappa kommer ju nästa helg så då måste det vara städat i rummet där nere. Tvätta Emilia's sängkläder för hennes blöja hade läckt inatt så det var blött i sängen imorse. Sen är det ju torsdag i dag och "Mammas pojkar" på tv, det får jag ju inte missa.

Måste hämta mer kaffe *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0