Om jag fattade rätt... (2009-10-31)

Kollade på Idol igår men missade sen själva slutklämmen för jag kollade på en film på en annan kanal. Men jag såg idag att Erika åkte ut och det var det jag misstänkte att hon skulle göra. Men jag trodde att hon skulle få sjunga emot Rabih, han var verkligen inte bra igår, han sjöng ju inte ens i takt. Men vad jag förstod idag så fick Eddie, ännu en gång sjunga en andra gång. Varför då? Han blir ju bättre och bättre för varje fredag tycker jag. Men men...

 

Idag är det lördag och jag sitter här med lilla fröken i knät. Micke är lite bakis efter gårdagen, som man bäddar...

Emilia är så duktig nu, hon håller så bra i sina leksaker och flyttar dem mellan händerna. Det är så häftigt att följa hennes utveckling dag för dag. Jag älskar verkligen att vara mamma.

Vad ska man hitta på idag då tro, jag ska nog grejja lite, putsa fönster kanske. Ikväll blir det i alla fall tacos till mat, det är gott det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0