Nu var den beställd!

Nu har vi beställt "Första och andra mosboken!" så vi kan laga god mat till Emilia. Det börjar gå rätt bra för henne att äta nu. Hon har nu provat potatis, potatis/palsternacka och potatis/majs. Så dricker hon lite vatten ur pipmugg och det tycker hon är jättekul.

Idag har jag och Emilia varit iväg nästan hela dagen. Först till RUSTA där vi köpte julstjärnor och lite annat smått, sen till Elins Esplanad där jag mötte Louise som var där med en kompis. Gick in på Clas Ohlson och köpte lite akrylfärg, ska måla några tavlor tänkte jag, kan ju bli spännande. På Lindex hittade jag en sååå söt pyjamas till Emilia, en röd med Brummelisa på. Sen blev det MAXI och veckohandling innan vi åkte hem igen och packade upp.

Sen har vi inte gjort så mycket, ätit mat och kollat på TV och tvättat lite, ska ner och hänga upp tvätten nu och sen krypa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0