Nu laddar jag... (2009-11-04)

...inför imorgon och BVC besöket. Fasar för detta, men måste ju gå dit eftersom det är dax för spruta.

Känner inget förtroende alls för det BVC vi går hos just nu. Har mått skitdåligt och känt mig som en usel mamma varje gång vi varit där hittills. Hoppas att det blir annorlunda imorgon. Känner att BVC ska finnas som ett stöd och kunna hjälpa en att koppla av som förälder när man står inför nya situationer men det har jag inte märkt av ännu.

Men som min kära vän Jennie sa när vi pratade häromdagen, att jag och Micke är proffs på Emilia och vet vad som är bäst för henne. Jennie sa också att hon går till BVC för att väga, mäta och vaccinera, i övrigt så vänder hon sig till andra ställen. Det tycker jag var så bra sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0