Nu blir det kakel (2009-09-16)

...i köket nästa vecka. Ska bli skönt att få kakel på väggarna i vårt nya kök. Sen är det inte mycket kvar innan det är klart, det blir så himla bra.

Men nu vill man ju renovera i vardagsrummet och hallen också, men det får nog vänta lite. Har lite annat som väntar nu, vi har beställt ett nytt skrivbord till datarummet och det gamla åker in på mitt kontor så jag får ett riktigt skrivbord där och kan få lite ordning på allt. Just nu så ligger allt bara huller om buller. Men så är jag ju mammaledig också. Men idag ringde en kund och frågade om jag hade möjlighet att boka in en hudvårdsklass för hon ville så gärna ha en. Så det ska väl funka. Vet några tjejer som vill ha makeup klass också, ska ringa till dem tror jag. Vet inte riktigt hur jag ska läsa det med Emilia än bara, helammar ju henne och kan inte vara borta för länge, så jag funderar på att ha det här hemma, men jag får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0