Nej det gick inte mycket bättre idag. (2009-11-14)

Ja, alltså med Emilia och gröten. Men det är väl bara fortsätta hur frustrerad jag än må bli. Förstår inte att det ska vara så jobbigt för mig.

Vad har vi annars gjort idag då? Jo vi kom ju inte upp när vi skulle så det blev inget Beijer idag. Så vi har varit hemma och fixat lite smått, jag satte upp tvättlinor i bastun och Micke satte upp en list i sovrummet. Sen har vi lagat god mat och ätit precis. Så nu ska vi nog bara ta det lugnt, lyssnar på lite musik nu och jag försöker komma på nåt gott att smaska på ikväll, jag min lilla gottegris är så sötsugen hela tiden.

Imorgon ska Micke sova länge eftersom han börjar jobba i morgon natt igen, trist när han jobbar natt och behöver sova hela dagar. Men jag får väl mysa med Emilia istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0