Lunchtid... (2009-09-17)

Nu har jag varit hos min "överlevnadscoach" (min psykiatriskterska). Jag är en av alla de svenskar som inte mår riktigt bra inombords. Har gått igenom en massa jobbiga saker i mitt liv och har därför tuffa perioder emellanåt och det är skönt att ha ett proffs att prata med. Så då går jag till min "överlevnadscoach". Han har hjälpt mig i många lägen att må bättre. Men det senaste efter allt som hänt med Michael och Cassius så har jag fallit ner i en jobbig period, igen! 

Men nu känns det lite bättre när jag fått prata av mig. Ska dit på tisdag igen och jag ska nog börja med mina citalopram igen. Inte för att jag ser fram emot det, men de kommer ju göra att jag mår bättre på sikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0