Lång dag... (2009-10-13)

Idag tog vi sovmorgon igen och rätt sen frukost. Sen gjorde jag mig iordning och Emilia tog en liten tupplur innan det var dags för lite gröt, börjar gå bättre och bättre, tror hon börjar fatta grejen nu. Men vi måste verkligen köpa en sån där haklapp som täcker armarna för det blir ju en hel del kladd. {#}

Efter amning och blöjbyte begav vi oss in till staden och mötte upp mammor och barn i föräldrautbildningen. Jag bara träffat 2 av dem efter att bebisarna kommit så det var kul att träffa de övriga, det var bara en som inte kunde komma. Vi gick i barnvagnskaravan in på Rådhuscafét och ockuperade ett helt rum. Jag hade ju lovat mig själv att jag inte skulle bli en sån mamma som gick i barnvagnskaravan. men vad gör man? Det var trevligt med fika och en pratstund, behöver jag säga att det endast bestod av barnprat!? Emilia var bland de äldsta bebisarna men hon var minst av alla vår lilla tjej.

En sväng på på Commerse och inköp av 2 par strumpor till Emilia och sen åkte vi till Maxi för veckohandling innan vi åkte hem.

Nu ropar sängen, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0