Kommisarien och havet... (2009-09-28)

...var det någon mer som såg på den igår? Jag höll på att trilla ur soffan igår när jag upptäckte att de dubbat Peter Haber, men så förstod jag sen varför, det var för han pratade tyska i vissa scener. Men men, jag tycker trots dubbning att filmerna varit bra. Men igår så fick jag inte riktigt ihop det. Det var ju rektorn som mördade Martina, men varför mördade han henne på det sättet han gjorde? Var det han som dödade hästen också? Fatta inte riktigt...

 

Men nu är det måndag och jösses vad trött jag var imorse när jag vakna. Men upp kom jag {#}

Nu har jag precis bytt blöja och satt på lillan kläder och nu ska vi grejja lite i datarummet tänkte jag. Ska plocka lite och försöka få upp det nya skrivbordet. Känner mig kreativ idag, hoppas det håller i sig. Ska rapportera senare hur det gått...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0