Kärlek! (2009-10-15)

Jag kunde aldrig tro att man kunde älska något så mycket som jag älskar vår lilla Emilia. Det är en så speciell kärlek jag känner för henne som jag bara tror en förälder kan förstå.

Jag sitter och tittar in i hennes blå ögon och busar med henne och får det varmaste av alla leenden tillbaka, ett lite joller och en liten hand som sträcker sig emot mitt ansikte och herre gud vad det värmer. Skulle kunna sitta så i timmar. Jag är så oerhört tacksam för att vi har fått henne och det är ju tack vare att jag träffade Micke den där soliga måndagen, den 11 juli för 4 år sen. Tänk vad bra det blev.

 

Jag älskar verkligen min underbara man och vår dotter! Tack för att ni två finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0