Jaha, då hade vi provat det också. (2009-11-16)

Seg dag idag och jag har inte fått något gjort, men promenad kom jag ut på i alla fall.

Emilia fick prova lite potatis idag. Första försöket gick sådär, det slutade med att hon kräktes och då prova vi att göra purén lite lösare och då gick det bättre. Sen fick hon lite bröstmjölk i pipmugg också och det var gott det. Hon försökte att hålla i pipmuggen själv, så duktig vår lilla tjej.

I övrigt så har jag fått underhålla lilla fröken under dagen och lagat lite mat emellan varven och kollat vad som ska handlas inför kommande veckan.

Imorgon ska jag kolla upp hur långt de kommit med vaccinationerna mot baconsjukan också. Funderar på om jag och Micke ska ta den för att skydda Emilia lite. Men jag är väldigt tveksam.

Boken och sängen lockar, natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0